تبلیغات
***طب سنتی*** - سس رژیمی برای ماه مبارک رمضان
***طب سنتی***
♥♥♥♥طبیعت میراث گذشتگان و حق آیندگان است.♥♥♥♥
صفحه نخست       پست الکترونیک          تماس با ما              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


این جانب موسی ظروفی با داشتن مدرک رسمی طب سنتی از انجمن طب کل نگر ایران و موسسه حجامت ایران مفتخرم که یه هم نوعان خودم کمک و با راهنمایی خود به آنها سلامتی ببخشم و هدف من از این وبلاگ آشنایی هر چه بیشتر مردم با انواع طب ها و کاربرد های آن،مزاج شناسی،نسخه پیچی و درمان بسیاری از بیماری های ناعلاج خود با طب سنتی می باشد.

مدیر وبلاگ : موسی ظروفی
نویسندگان
همواره‌ هستند افرادی‌ در خانواده‌ كه‌ به‌خوردن‌ سس‌ سفید سالاد آلرژی‌ دارند و یاعده‌ای‌ می‌گویند، با خوردن‌ این‌ سس‌، بی‌رویه‌چاق‌ می‌شوند. در ذیل‌ طرز تهیه‌ نوعی‌ سس‌ برای‌شما آورده‌ شده‌ كه‌ یك‌ نوع‌ سس‌ رژیمی‌ است‌.

مواد لازم‌:
آرد: سه‌ قاشق‌ غذاخوری
‌ كره‌: 10 گرم‌
آبلیمو: یك‌ قاشق‌ غذاخوری‌
شیر: 250 گرم‌
فلفل‌ سیاه‌: به‌ مقدار لازم‌
نمك‌: به‌ میزان‌ لازم‌
طرز تهیه‌:
ابتدا كره‌ را داغ‌ كنید و از روی‌ شعله‌ بردارید،پس‌ از این‌ كه‌ كمی‌ خنك‌ شد، آرد و شیر را به‌ آن‌اضافه‌ كرده‌ و خوب‌ هم‌ بزنید، سپس‌ دوباره‌ روی‌شعله‌ قرار دهید تا سرخ‌ شود و آنگاه‌ نمك‌ و فلفل‌را هم‌ به‌ آن‌ اضافه‌ كنید.
از طرف‌ دیگر در نیم‌ لیترآب‌ جوش‌، آبلیمو بریزید و در حالی‌ كه‌می‌جوشد، مخلوط آماده‌ شده‌ را در آن‌ بریزید وخوب‌ هم‌ بزنید. سس‌ شما پس‌ از چند دقیقه‌آماده‌ است‌. البته‌ در صورت‌ تمایل‌ می‌توانید،چاشنی‌های‌ سالاد را كه‌ به‌ صورت‌ آماده‌می‌فروشند را به‌ آن‌ اضافه‌ كنید.برای‌ پیشگری‌ از ابتلا به‌ اضافه‌ وزن‌ و چاقی‌ كه‌خود زمینه‌ ساز بیماری‌های‌ زیادی‌ است‌، سعی‌كنید مصرف‌ چربی‌ها و روغن‌ را محدود كنید.چربی‌های‌ گوشت‌ را قبل‌ از پخت‌ كاملا بگیرید،همچنین‌ پوست‌ مرغ‌ و چربی‌های‌ زیر پوست‌مرغ‌ هم‌ مانند چربی‌های‌ گوشت‌ قرمز از نوع‌اشباع‌ شده‌ هستند، بهتر است‌ آنها را قبل‌ از پخت‌،از گوشت‌ جدا كنید و دور بریزید و یا اگر غذایی‌ راسرخ‌ كرده‌اید، چربی‌ اضافی‌ آن‌ را بگیرید...

همچنین‌ بهتر است‌ روغن‌ را تا حد امكان‌ فقط یك‌بار تحت‌ حرارت‌ و مورد استفاده‌ قرار دهید،بنابراین‌ هر بار برای‌ سرخ‌ كردن‌، تنها به‌ میزان‌لازم‌ از روغن‌ استفاده‌ كنید تا این‌ كه‌ روغن‌ زیادی‌را در دفعه‌های‌ دیگر مصرف‌ نكنید.




نوع مطلب :
برچسب ها :
          
جمعه 22 مرداد 1389





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی



.

Online User


p30web
کد HTML:
کد HTML: